NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

JAKIE SĄ NUMERY ALARMOWE W SPRAWACH BIEŻĄCYCH?
Dział Obsługi Pracownika i Logistyki
  • Piotr Baraniak +48 725 741 011
  • Przemysław Karbowiak +48 725 741 008
  • Patryk Ślifiński +48 725 741 009
Jak możemy Ci pomóc?
  • TRANSPORT.

    Potrzebne dokumenty do pobrania:

    01
    JAK WYGLĄDA PRZEJAZD NA KONTRAKT:.
    Wyjazdy organizowane są przez nasz zespół obsługi pracownika. W środę lub czwartek przed wyjazdem otrzymasz od nas telefon i dowiesz się, czy do pracy pojedziesz naszym samochodem służbowym, czy kupimy Ci bilet na autokar. Wszystkie koszty związane z przejazdem samochodem służbowym/autokarem (start i koniec kontraktu) pokrywa nasza firma (oprócz dojazdu do Poznania, by odebrać samochód służbowy).
    02
    CZY MOGĘ SKORZYSTAĆ Z PRYWATNEGO ŚRODKA TRANSPORTU (WŁASNY SAMOCHÓD) I KTO ZA TO ZAPŁACI:.
    W pojedynczych przypadkach istnieje taka możliwość, ale musi ona zostać uzgodniona z zespołem obsługi pracownika. Zwrotu dokonamy po dostarczeniu faktur za paliwo/bilet na adres siedziby firmy (faktury z Polski, z zagranicy paragony). Wysokość zwrotu ustalana jest indywidualnie przed wyjazdem.

    Dane do faktury:
    APV.EU sp. z o. o.
    ul. Reymonta 9, 60-791 Poznań
    NIP: 7792515863
    03
    CZY FIRMA ZAPEWNIA DOJAZDY DO PRACY:.
    Transport do pracy masz zawsze zapewniony lub dodatkowo opłacony.
    04
    CZY MOGĘ UŻYWAĆ SAMOCHODU DO CELÓW PRYWATNYCH?.
    Tak, ale za wcześniejszą zgodą i na warunkach określonych przez dział ds. obsługi pracownika.
    05
    KIEDY OTRZYMAM WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE WYJAZDU (NP. DOKŁADNY ADRES ZAKWATEROWANIA I BUDOWY).
    Najpóźniej w dniu swojego wyjazdu z Polski.
    06
    DOSTAŁEM MANDAT. KTO MUSI GO UREGULOWAĆ?.
    Jeżeli nie przestrzegasz przepisów ruchu drogowego (np. przekraczanie prędkości, parkowanie w niedozwolonym miejscu, to musisz liczyć się z tym, że otrzymasz mandat, który będziesz musiał zapłacić.
    07
    CZY ZOSTANĘ OBCIĄŻONY ZA ZNISZCZENIA DOT. SŁUŻBOWEGO POJAZDU?.
    Każdą szkodę należy niezwłocznie zgłosić do działu obsługi pracownika. Niezgłoszenie szkody może wiązać się z niewypłacaniem odszkodowania przez ubezpieczyciela, a tym samym obciążeniem pracownika. Wszystkie samochody posiadają pełne ubezpieczenie OC/AC, jeśli jednak uszkodzenie będzie wynikało z Twojego zaniedbania możesz zostać obciążony finansowo. W samochodach nie palimy. Pojazd należy zwrócić w takim samym stanie, w jakim go otrzymujemy.

    Przykłady:
    1. „Poruszam się autostradą, mam awarię samochodu. Kontaktuję się z działem obsługi pracownika. Wezwana jest pomoc assistance. Usterka została naprawiona z ubezpieczenia, mogę jechać dalej.” Czy zostanę obciążony? NIE
    2. „Zaparkowałem samochód przy supermarkecie. Wychodząc ze sklepu zauważyłem, że lakier jest porysowany. Nie kontaktuję się z działem obsługi pracownika. Nikogo nie informuję, że doszło do szkody.” Czy zostanę obciążony? TAK
  • ZAKWATEROWANIE.
    01
    CZY JEST ZAPEWNIONE ZAKWATEROWANIE?.
    W zależności od rodzaju kontraktu, ale w większości przypadków nasze projekty przewidują bezpłatne zakwaterowanie.
    02
    JAK WYGLĄDA ZAKWATEROWANIE?.
    Naszym celem jest zapewnienie jak najlepszych warunków każdemu pracownikowi. Zakwaterowania zazwyczaj są maksymalnie 4-5 os. z pokojami najczęściej 2 os., w miarę dostępności 1 os. W miarę dostępności w mieszkaniu znajdziesz podstawowe wyposażenie takie jak: akcesoria kuchenne, lodówka, pralka, Wifi.
    03
    CO JEŻELI NIE MA PRALKI NA MIESZKANIU?.
    Przysługuje dodatek na pralnie ogólnodostępne, które są bardzo popularne zagranicą. W większości mieszkań jednak znajduje się na wyposażeniu pralka i okazjonalnie automatyczna suszarka.
    04
    CO MUSZĘ ZE SOBĄ ZABRAĆ NA MIESZKANIE?.
    Koniecznie zabierz własne poszewki. Najbardziej standardowy rozmiar to 160x200cm.
    05
    KTO POKRYWA KOSZTY PARKINGÓW?.
    Jeśli mieszkanie lub miejsce pracy wymaga opłacenia parkingu, jest to koszt po stronie naszej Firmy.
    06
    CZY ZOSTANĘ OBCIĄŻONY ZA ZNISZCZENIA W MIESZKANIU?.
    Wszystkie ewentualne szkody powinieneś zgłosić niezwłocznie do działu obsługi pracownika. Tego typu sytuacje rozpatrywane są indywidualnie. Polecamy wykonać oględziny wraz z dokumentacją (film/zdjęcia) miejsca podczas zakwaterowania. Pamiętaj aby zostawić mieszkanie w takim samym stanie jakim je zastałeś.
  • INNE .
    (ZALICZKA, NIEOBECNOŚĆ, WYPADEK, ODZIEŻ, PREMIE)
    01
    W JAKI SPOSÓB MOGĘ UZYSKAĆ ZGODĘ NA URLOP? .
    Zgodę na urlop musisz uzyskać od swojego pracodawcy. W tym celu skontaktuj się z działem obsługi pracownika z miesięcznym wyprzedzeniem. Po przepracowaniu 2 mies. opłacenie Twojego zjazdu będzie po naszej stronie.
    02
    MOGĘ LICZYĆ NA ZALICZKĘ?.
    Jak najbardziej, ale po pierwszym przepracowanym tygodniu i nie częściej niż dwa razy w miesiącu (wyjątkiem jest sytuacja, w której otrzymamy pismo o zajęciu komorniczym). Zgłoś swoją prośbę do działu obsługi pracownika, a po uzyskaniu zgody otrzymasz do 200 euro.
    Z opcji wcześniejszej zaliczki możesz skorzystać tylko 1 raz w miesiącu.
    03
    W JAKIEJ WALUCIE OTRZYMAM WYNAGRODZENIE I ZWROTY (NP. ZA ODZIEŻ/BADANIA)? .
    Decyzja należy do Ciebie. Pieniądze przelejemy na wskazany przez Ciebie w kwestionariuszu numer rachunku (EURO / PLN).
    04
    KTO ZAPEWNIA ODZIEŻ ROBOCZĄ?.
    Sam najlepiej wiesz, co jest Ci potrzebne do pracy oraz jaki nosisz rozmiar. Zrób zakupy,
    a my zwrócimy za to pieniądze! Oddajemy do 300 zł netto raz na pół roku. Pamiętaj żeby zaopatrzyć się w obuwie wzmacniane kat. S1 (z wzmocnionymi czubkami).
    Aby otrzymać zwrot trzeba spełnić dwa warunki:
    • faktura musi zawierać dane firmy (patrz wyżej)
    • faktura w oryginalne musi być dostarczona na adres siedziby firmy
    05
    KIEDY DOSTANĘ ZWROT ZA ODZIEŻ I BADANIA MEDYCYNY PRACY? .
    Po dostarczeniu do nas oryginalnej faktury (patrz wyżej – dane do faktury). Rozliczenie otrzymasz do 10 dni roboczych. Faktura, która nie będzie wystawiona na powyższe dane,
    nie zostanie rozliczona.
    06
    NIEOBECNOŚĆ W PRACY – KOMU POWINIENEM JĄ ZGŁOSIĆ?.
    Każdą nieobecność należy niezwłocznie zgłosić do działu obsługi pracownika.
    07
    CO W PRZYPADKU JEŻELI DOJDZIE DO JAKIEGOŚ WYPADKU?.
    Należy zgłosić to niezwłocznie do działu obsługi pracownika. Jeżeli wypadek miał miejsce w trakcie pracy, należy dodatkowo poinformować swojego bezpośredniego przełożonego na miejscu.
    08
    CO W SYTUACJI KIEDY W TYGODNIU WYPADA ŚWIĘTO WE FRANCJI?.
    Za dzień świąteczny otrzymujesz dodatkowe wynagrodzenie za 7 godzin, jeżeli dzień pracujący przed świętem i dzień pracujący po święcie byłeś w pracy.
    Może się zdarzyć, że firma do której Cię delegujemy we Francji ma zaplanowany przestój w dniach okołoświątecznych. W takie dni staramy się zapewnić Wam pracę, jeżeli tylko nasz klient wyrazi zgodę. W innym przypadku należy wybrać urlop.
    09
    POLECIŁEM PRACOWNIKA – CZY MOGĘ LICZYĆ NA JAKĄŚ PREMIĘ?.
    Za każdego poleconego pracownika, który posiada min. 2 letnie doświadczenie w danej branży oraz przepracuje z nami minimum miesiąc dostaniesz od nas 300 euro brutto - oferta trwa do odwołania.