ZADANIA:

Obowiązki wynikające z bezpośredniej obsługi Gościa:

    • meldowanie Gości i wystawianie kart pobytu;
    • wystawianie rachunków, faktur i przyjmowanie należności gotówkowych Gości, realizacja transakcji bezgotówkowych;
    • kontrola dokonywanych płatności za usługi świadczone przez hotel,
    • przyjmowanie i przekazywanie gotówki przed rozpoczęciem i po zakończeniu zmiany;
    • bieżące uzgadnianie czystości pokoi;
    • wykonywanie wydruków kasy hotelowej;
    • raporty fiskalne;
    • przyjmowanie rezerwacji hotelowych;
    • bezpośrednia obsługa w zakresie załatwiania spraw Gości;
    • obsługa korespondencji i przesyłek Gości;
    • polecanie oferowanych przez Hotel usług;
    • przyjmowanie wiadomości dla Gości;
    • realizacja usługi „budzenie Gości”;
    • zarządzanie CRS-ami
    • bieżące informowanie o wszelkich uwagach gości Managera Hotelu
    • przekazywanie wszelkich spostrzeżeń i uwag Managerowi Hotelu
    • utrzymywanie relacji z klientami orz zdobywanie nowych kontaktów poprzez telemarketing i mailing.
      Obowiązki administracyjne
    • Koordynowanie pracy podległego personelu
    • Weryfikacja grafików czasu pracy dla podległego personelu i przedstawianie Managerowi Hotelu do akceptacji oraz uzyskanie akceptacji
    • Tworzenie planu urlopów wypoczynkowych dla podległego personelu oraz ich udzielanie
    • Dokonywanie ocen pracy podległego personelu
    • Przestrzeganie procedur kadrowych
    • Przestrzeganie obowiązujących procedur księgowych
    • Sporządzanie finansowych raportów dobowych oraz miesięcznych
    • Kontrola poprawności zdarzeń w korelacji z dokumentacją
    • Szczegółowy opis zdarzeń specyficznych (rabaty, zwroty, gratis, itp.)

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę
  • pełen etat
  • praca na I zmianę (po 8h): 12:00-20:00
  • dobre warunki pracy
  • miłą atmosferę w pracy

WYMAGANIA:

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętność pracy z ludźmi
  • chęci do pracy
  • zaangażowanie

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji