Zadania:

  • diagnostyka elementów bram garażowych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, napędów i akcesoriów w zakresie automatyki, elektroniki oraz elektryki
  • naprawa zgłaszanych usterek
  • rozpatrywanie reklamacji
  • obsługa klienta – dokonywanie napraw u klientów (inwestycje przemysłowe, centra logistyczne)
  • opracowywanie dokumentacji
  • obsługa komputera

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju w stabilnej międzynarodowej firmie
  • umowę o pracę
  • stałe godziny pracy 8-16, w przypadku ewentualnych nadgodzin, odbiór w formie czasu wolnego
  • wdrożenie w obowiązki
  • niezbędne narzędzia pracy – samochód serwisowy (van), telefon, laptop, tablet

Oczekujemy:

  • doświadczenia w serwisie i/lub montażu bram, maszyn lub urządzeń pod kątem automatyki, elektroniki, elektryki
  • doświadczenia mechaniczne, naprawy maszyn (mile widziane)
  • wykształcenia – średnie techniczne lub zawodowe
  • uprawnień elektrycznych do 1kV (mile widziane)
  • komunikatywności i samodzielności w działaniu
  • dobrej organizacji pracy

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji