Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad kampaniami reklamowymi, głównie Google Ads oraz Social Media Ads (Instagram, Facebook, TikTok) oraz dbałość o ich skuteczność.
  • Projektowanie atrakcyjnych treści reklamowych dostosowanych do specyfiki różnych platform społecznościowych, w tym także współpraca z działem graficznym.
  • Śledzenie trendów w mediach społecznościowych i dostosowywanie strategii do zmieniających się preferencji klientów
  • Identyfikacja i nawiązywanie współprac z influencerami.
  • Monitorowanie, analiza i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia maksymalnych wyników.
  • Monitorowanie i kontrola wydatków związanych z działaniami marketingowymi.
  • Wprowadzanie narzędzi do automatyzacji działań marketingowych.
  • Tworzenie newsletterów i cyklicznych wiadomości dla subskrybentów.
  • Budowanie i utrzymywanie wizerunku marki.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Możliwość stałego rozwoju i wsparcie organizacji w podnoszeniu kwalifikacji pracowników
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • Bezpłatne miejsce parkingowe dla pracowników
  • Dopłatę do zajęć sportowych
  • Dołączenie do ubezpieczenia grupowego
  • Owocowe czwartki :)
  • Imprezy integracyjne
  • Masaże w godzinach pracy przez wykwalifikowaną masażystkę

Nasze wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność zarządzania kampaniami Meta Ads, TikTok (warunek konieczny)
  • Doskonała znajomość platform społecznościowych, w tym Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.
  • Umiejętność tworzenia innowacyjnych i skutecznych treści reklamowych.
  • Nastawienie na rozwój i gotowość do podejmowania nowych wyzwań
  • Zaangażowanie i samodzielność w działaniu
  • Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, reklamy lub pokrewnego (mile widziane)

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji