ZADANIA:

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Wspieranie wewnętrznych procesów rekrutacyjnych
  • Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i agencjami pracy tymczasowej
  • Wsparcie procesów kadrowo-płacowych
  • Zarządzanie dokumentacją pracowników tymczasowych (zatrudnienia, umowy itp.)
  • Planowanie procesu on-boardingu dla nowych pracowników
  • Rozwiązywanie codziennych zapytań, problemów pracowników – wyjaśnianie zasad, procedur, standardów, przepisów prawa pracy
  • Koordynowanie międzynarodowych podróży służbowych pracowników

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku
  • Możliwość rozwoju i zwiększenia doświadczenia w przyjaznym środowisku pracy w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w międzynarodowej firmie z kapitałem japońsko-francuskim
  • Dodatkowe benefity ( m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, świadczenia socjalne)

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe (z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewnej)
  • 2-3 lata doświadczenia w dziale HR (najlepiej w firmie produkcyjnej, przemysłowej)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność swobodnej i taktownej komunikacji z personelem na wszystkich poziomach
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, duża samodzielność, kreatywność
  • Umiejętności przywódcze
  • Mile widziane – znajomość przepisów prawa – w szczególności prawa pracy

Dbamy o prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:
RODO w procesie rekrutacji